Mesyuarat Verifikasi Data SBP 2009 - permulaan



Hihihi... Baru free sikit nak haplod gambo-gambo ni. Memulakan hari dengan perjalanan aku diri JB ke Kuala Lumpur. Macam biasa aku berenti kat R&R Ayer Keroh. Cuba teka berapa ringgit aku kena bayar untuk makanan ni. Huiihh.. belasah ajer ler. Nak tahu try la ambik camtu tengok dia caj berapa. Cam tak berbaloi pun ada. Tapi asal tekak leh terima aku kira on jer..

Beberapa kali aku memang nak terlelap jer. Gila betul aku bawak keter kali ni. Beberapa call dari memember menyedarkan aku balik. Sampai jer kajang rerupa SMAP kena kuarantin. Alamak.. Kena terus ke hotel la camni.

Sampai hotel lepak jap kat lobi. Aku memang suka tul tengok gelagat orang lalu lalang tu. Sesambil tu tangan sibuk dok beger Vegas dok wat video pengantin Ahad lepas. Lam 10 minit pastu Pak La sampai. So terus check-in. Sesambil tu dok nengok la program excel tu apa lagi yang boleh beger.

Bain sampai jer terus kitaorang kuar makan dulu kedai mamak. Aku sesajer nak test dia buat roti tampal. Hampeh tul. Roti tampal ngan roti telur pun tak dapat beza. Tak nak la aku makan kat sini lagi.

Sebelah malam sesi pengenalan bermula. Pas balik bilik jenuh aku dok beger excel ni untuk edaran esok. Hahaha..

Foto Montaj


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam