Malam Apresiasi Seni Perpaduan RIMUP 2009

Akhirnya.. Mempersembahkan Malam Apresiasi Seni Perpaduan RIMUP 2009. Bertempat di Persada. Memang best la. Aku bawak dua kamera malam tu. D70s ngan 11-16mm, D60 ngan 70-300mm. Mazhab aku memang tele dari dulu. Ultra tu baru nak try berjinak-jinak. Hasilnya.. banyak lagi yang tele dari ultra, walaupun dari awal kononnya nak try ultra jer.

Sampai jer bebudak sambutan dah penuh kat pintu. Tengok jap rehearsal akhir sambutan. Pastu gi klik-klik muka. Aku jaga belah kanan pentas, tajul belah kiri pentas. Satu disadvantage sebab asap kuar sebelah aku. Tapi takpe, sebab dewan memang pack habis. Aku taknak la redah vip untuk ke kiri, biar tajul settle je belah tu, aku belah ni jer. Kelakar bila aku tengok belakang aku penuh ngan photog gak. Tapi dah memang style aku, masa kerja buat jer kerja tu. So, nanti ler kalau ada masa aku borak la ngan korang, tapi aku rasa maybe kebarangkalian besar tak kot.

Majlis berjalan dengan lancar. Alhamdulillah. Tahniah pada semua warga produksi. Korang memang da boom la. Memang best nengok. Cuma part lagu Mann tu jer la yang aku tak berkenan sikit. Teringat time komanwel '98 dulu. Hampes tul. Sibuk peserta nak naik pentas menari juga. Kalau aku jadi floor manager memang kena baling kasut jer. Tu pasal aku bukan floor manager kan.. Bila orang suruh naik tak nak naik pulak kan.. Apapun aku kasi 5 bintang untuk malam ni. Cool..

ps : banyak lagi kena pegang ngan usap-usap lens ultra ni, payah nak berubah dari tele jadi ultra nooo...


Full Montaj


Ulasan

baggio berkata…
huhuhuhuhu tak sempat la nak update FP aku tu. nak tukar blogspot gak la cam hang
hehehehe
Tanpa Nama berkata…
hye...
i'm one of the participant in RIMUP this year...
i want to ask you a favor..
can you email me all the picture taken during the RIMUP?
this is my email-mysterissgirl@yahoo.com
please and tq!

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied