Iqa new workbook - Mathematics Year 1

Mama beli 2 set buku tahap satu untuk Iqa semalam semasa aku sibuk dok menunggu kasut aku dijahit tu. Matematik darjah 1 sampai 3 dan Sains darjah 1 sampai 3. Hari ni memandangkan aku baru jer settle buat kertas soalan math darjah 3, aku nak gak try tengok Iqa boleh tak buat soalan tahun 1 ni.



Haaa.. siap dah pun soalan aku. Esok nak submit kat ketua panitia.. Masa simpan kertas ni kat dalam keter aku terperasan set buku iqa ni. Aku terus bagi buku math tahun 1 suruh iqa buat. Boleh tahan gak la. Tapi money dia lemah sikit.. Kena banyak tunjuk ajar lagi ni. Aku tunjukkan sikit cara tolak pakai conteng-conteng, sikit-sikit pasal solving problem. Pastu dia dah penat. Baru siap page 13. Takpe la. Esok sambung lagi.




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP