Shutteractive in Blogspot??


Photobucket


Tapak ini memang hanya merupakan blog personal aku. Memandangkan aku perlukan tapak untuk mengupload segala foto-foto perkahwinan; maka aku dengan ini membuka satu lagi blog dengan nama lama shutteractive masih dikekalkan. Harap bersabar kerana masih banyak perkara yang perlu diselesaikan. Foto-foto lama masih kekal di shutteractive.fotopages. Takkan semua nak sumbat sini kan. Aku nak blog personal ni kekal sebagai blog personal aku; penuh ngan bebelan aku. (hehehe...)

Sekian, selamat memblogging...

ps: maybe lambat sikit eerr
pasal aku nak ambik holiday dulu..

Check herefor more picture in a meantime





Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied