Mesyuarat ICT SBP bil 1/2009

Ni lebih kepada kisah aku kat KL itu hari. Walaupun tak banyak amik gambo, adala sesikit yang boleh dijadikan bukti aku ke sana itu hari. Yang bestnyer, siap terformat lagi CF card aku tu. Lagi la bengang. Nasib baik tak terwipe. Kalau dah wipe hilang terus la buat selama-lamanya. So, tengok-tengok la apa yang ada.


Memula pergi ke SMAP Kajang dulu, amik bain. Sib baik amik dia dulu, kalau tak memang aku sesat lagi la masuk KL ni. Jalan dah banyak berubah. Tengok ler keter dia. Ala yang kaler biru kat belakang tu.

Photobucket

Pastu sampai terus parking kat Low Yat. Kalau yang tak biasa kat sini memang tak tau, kalau duduk hotel capitol atau federal memang kena parking kat low yat. Lepas parking jer terus gi check in kat federal. Dapat tingkat 4. Tengok view dari bilik aku, terus direct ke low yat tu. Pastu si bain sibuk dok ngetest kamera aku. Habis semua nak diamik gambonya, sampai aku semayang pakai kain pelekat pun kena amik. Ni semua salah hotel la ni. Suruh hanto sejadah pun tepon tak diangkatnya.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Pastu kuar makan. Jumpa ramai memember lama. Semua terkejut nengok aku. Hehehehe.. Lantak la. Malam tu taklimat dari pegawai sektor, pengarah pun ada. Antara cerita menarik dia malam tu pasal ayam. Nak tahu cerita, tanya orang lain. Sesambil tu aku sibuk dok merangka struktur fail untuk data retan SBP.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Pas habis taklimat, keluar merayau jap. Sesambil tu boleh gak berborak ngan memember lama kan. Lama gak kitaorang merayap. Kedai kat sini memang sentiasa hidup. Pelik tul. Sekali nengok dah jam 12 lebih. Balik tido la.

Photobucket Photobucket

Esok takde pa per. Program jalan cam biasa. Cuma sesekali kepala aku jadi sesak, dok memikir camner nak memudahkan lagi pemasukan data dan output dia nanti. Siap berendam air panas lagi sambil dok memikir. Pastu gi semayang jemaat kat masjid sebelah VI. Sesaknya. memang ramai giler orang.

Photobucket Photobucket
Photobucket

Esoknya pas siap buat data staf, terus copy bagi kat Pak Lah. Pastu lepas check out baru gi Low Yat. Lepas belanja lebih kurang baru gi kaunter parking. Tu dia.. RM87 untuk parking tiga hari. Sib baik hotel dah chop. Kira free jer ler.

Photobucket

Kuar jer hotel mula la masuk lam jem biasa kat sini. Huhuhu.. Sib baik aku tak duduk kat KL lagi.. Aku sampai ke JB lebih kurang jam 7 malam. Penat weiii...

Photobucket Photobucket



Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP