Lemaunya aku..

Seminggu ni memang lemau betul aku buat apa pun. Mana taknya, effect dari ubat yang ntah apa-apa ni. Pas makan asik nak tido jer. Nyampah tul.

Masa kat kampung pun sama, cuma aku makan masa malam jer. Sebab sebelah siang aku nak drive. Ni pun gi sekolah, suara masih belum recover. Cakap macam orang baru bangun tido. Suara memang tak kuar. Lawak pun ada.





Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
ho~
get well soon yeah..
glamer poliklinik arfat sekejap
hehe ^_^
miloaiskurangmanis berkata…
salam...

harap cepat sembuh...
musim eh???
saya pun.. now selsema plak...

harap2.. tak berjangkit ke anak2 lah...

[saya dah link... your blog..
harap tak kisah ye...]
papabear berkata…
lemau macam biskut kah?

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam