Jumaat, 5 Jun 2009

Kenduri Atuk Mis - Prep

PhotobucketMalam ni memang kena pergi rumah Atuk Mis ni. Esok dah nak buat majlis nikah. So, lam kul 9, lepas ambik Nek Yang dan Nek Ngah; langsung pergi ke sana. Tengok pelamin kat depan pun masih kosong. Bior betui mak andam ni. Dah nak langsung dah majlis ni. Ape ke lewat sangat pasang ni.

Pas tu terus ke dapur. Angkat periuk, masak air. Iqa ngan adik dah tak ingat dunia lagi dah. Biasa la, orang ramai kan. Yang dah beso ni takkan nak main sekali kot. Apa yang boleh tolong, kita kasi settle dulu la.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Pastu cam biasa masuk ke bilik pengantin. Tengok apa yang ada, macamana nak amik esok-esok nanti. Apa pun tengok sendiri la. Aku pun dah tak larat nak nulis dah ni. Esok pagi dah kena ke semejid, amik gambo nikah, pastu petangnya amik gambo nikah kat Tun Aminah lak; malam berinai la pulak. Mata ni tak nak lelap lak. Camner nak survive ni esok-esok ni.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket

Yang bestnyer, balik rumah atuk dah balik.. ada manggis tuh..

Photobucket Photobucket


Slideshow




Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

1 komen: