Here come my new rechargeable batteries



Lama tul aku pakai bateri Maha Powerex. Dari tahun 2005. Last-last bebaru ni masa charge dia detect 2 bijik dah rosak. Camno. Amik gambo kawin pakai bateri biasa ajer la. Aku beli lam 6 set 4-4 bijik bateri. Hari ni baru sampai order aku dari Shashinki. Tapi Maha dah takde untuk AA, terpakso la den boli Imedeon ni. Satu set 4 biji dia juai RM50, aku beli 3 set share ngan Cha; dapat lam RM135. OK la tu. Harap-harap sepower Maha la jugak. Aminnn...

Tapi nanti lepas balik dari wat data DOS baru aku nak belek. Sekarang aku nak numpu buat data DOS dulu..



Ulasan

alyrds berkata…
knp tak beli sanyo? lagi cepat charge n tahan lama kate org.... aku pakai smpi hampir 1k shot ber-flash!...

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied