Manga on a cool Sunday Morning




Pagi ni bangun lega sikit. Pasal dah tinggal satu jer lagi majlis. Dah leh enjoy sikit la. So dapat la check emel and everything. LAst kali check manga la. Dah lama gak tak baca. Sekali nengok list, aku nyer manga semua ada hapdet.. Bestnyer..


Eye Shield Chapter 332

At last, permainan antara Amerika dengan Jepun berkesudahan dengan markah 45-45. Seri. Taktik Golden Dragonfly (tiga orang dengan taktik Dragonfly) diikuti dengan Cerberos Dive (tiga orang dengan taktik Devil Bat Dive) yang digelar sebagai Holy Trinity sebab semuanya dibuat bertiga; berjaya menewaskan Mr.Don. Kedua-dua team memang tak puas hati lagi, walaupun dah diumum kedua-dua sebagai pemenang dan MVP jatuh pada Sena.



One Piece Chapter 545

Semua dah lepas dari kurungan. Apa yang best, memang lawan gegiler. Maggelan memang tak puas hati sebab maruah dia sebagai ketua kurungan paling kebal dah tercalar. Semua yang menahan habis kena Hydra. Termasuklah Iva dan Inazuma. Sekarang medan pertarungan sudah berubah ke level 1, level paling atas. Semuanya sudah berkumpul disitu.



Liar Game Chapter 76

Kemenangan yang sejati yang diidamkan oleh Kikuchi ternyata tak jadi kenyataan. Kepantasan matanya masih tak dapat melawan strategi Akiyama. Akhirnya pasukan Timur telah memenangi pertarungan kedua. Sekarang pertarungan General cuma sekadar pemanas untuk pasukan Timur.



Gambling Emperor Legend Zero Chapter 51

Pertandingan Anchor semakin menakutkan. DJ semakin menggila memberi soalan. Target utama supaya Zero menjadi kecewa dengan 2 orang rakan sepasukan yang sememangnya tidak dapat menjawab langsung soalan yang DJ berikan.



Click here for more manga



Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam