Our fun times

PhotobucketAkhirnya... masa yang dinanti-nantikan pun tiba. Malam ni kitaorang akan mengetest phottix trigger ni. Alamak. camner nak bukak masukkan bateri ni. Serah dulu kat ucu supaya dia boleh masukkan bateri tu. Sementara tu, aku kena la settingkan dulu backdrop n everything. Pasang backdrop dulu ka, pasang flash dulu. Pasang flash la dulu. Sekali tripod aku tinggal kat sekolah la pulak. Sekali ngan aku nyer mangkuk megi lak tu. Alamek.. Sudah spoil la pulak. Sib baik ada satu lagi tripod. Tapi sekali lagi malang pasal dia punya kaki sudah hilang kat kota baru ituhari laaa.. Ala taruk atas meja aje la. Apa yang penting.. malam ni boleh ngetest kan.. hantam saja la labu.. Janji kitaorang boleh menembak menggunakan dua flash on right n left

Photobucket Photobucket

PhotobucketCubaan pertama.. aiikk tak boleh.. Camner ni.. Aku nengok muka ucu.. ucu nengok muka aku. Aku try guna cls pakai d70s aku. Boleh jer. Apasal tak leh lak ngan d60 ni. Apa pun.. PhotobucketAmbik gambo dulu beberapa kepin.. Mama yang amik.. aku jadik model sama adik.. layan la dulu kan.. Tapi dalam dok amik gambo tu, beberapa kali gak adjust setting flash selagi tak boleh kan. Kacau d60 jap, kacau d70s jap. picit-picit flash. ubah-ubah trigger. reset balik dua-dua sb600.

Aku try sekali lagi. Kali ni setting biasa kat d70s aku.. haa.. boleh pun.. terkujil jap kot. Pasal lama sangat lam kotak n pening-pening pasal poslaju bawak kot. Apa lagi setting semula.. Pastu.. Belasah posing bebanyak.. Dengan akunyer, dengan ayangnyer.. dengan adiknyer.. belasah la ucu..

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Pastu apa lagi... Ayang nak suruh adik lak posing. Apa lagi.. Belasah.. Kali ni aku take over kamera. Adikk.. apalagi.. posing la.. sampai penat kitaorang posing gegiler malam ni.. hahahaha

Photobucket Photobucket Photobucket


Slideshow



Klik untuk ke laman web ucu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied