Majlis Sanjungan Budi

PhotobucketMalam ini satu majlis khas dijalankan untuk menghargai jasa-jasa Pn.Satimah. Majlis yang dijalankan bertempat di Hotel Puteri Pan Pasific ini bermula pada jam 8.30 malam.

Aku ngan Hazim cam biasa masih kat sekolah untuk siapkan video untuk malam nanti. Haii.. yang paling lama seperti biasa la, rendering video. Dah settle render, timbul masalah lain pulak. Camner nak burn jadi DVD ni. Last last aku copy masuk pen drive. Aku wat kat rumah jer la. Kat sini takder DVD burner. Masa aku kuar sekolah dah takder saper. Bior betul..

Sampai jer kat rumah teruskan usaha. Burn DVD. Test kat player. Pastu terus mandi dan bertolak ke Hotel. Sib baik jalan OK, walaupun perlahan sikit. Sampai sana terus setup tempat sambil mendengar lagu. Kepala aku dah berat sebenarnya. So lepak jer la sambil layan lagu sementara menunggu majlis mula.

Alhamdulillah, semua berjalan lancar..

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket


Slideshow




Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied