Kejohanan Bola Sepak Bawah 12 Zon Skudai 2009 - Hari Kedua

Photobucket

Hari ni pengurus dah takde
So Maarof suruh aku n izzuddin take over
Aku memula masih biasa amik gambo je

Sekali dah sampai kena 4-0
Mula la angin shelaka kuar
Main cam aper jer
Kan dah cam-cam kuar dari mulut aku ni
Ishhh
Yang bebudak ni pun satu
Malas nak lari
Malas nak kejo bola
Pastu leh pulak dok kata
Ref makan rasuah la
Team lawan main jahat la
Cam haram mulut sorang-sorang
Pe lagi
Kan dah kuar ayat-ayat kotor dari aku
Pebetul diri dulu
Tau nak salahkan orang jer
Apa-apa pun
Sekolah aku kalah dengan cemerlang
Seperti biasa
First game 0-4
Seken game 1-2
Bola kan bulattt

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam