Handphone TV

Photobucket

Sesambil dok jengjalan window shopping itu hari
Ternampak lak handphone tv ni
Pasal dia kasik offer baik punyer

Ambik ajer ler
Harap-harap boleh bertahan lama la
InsyaAllah...

Apa yang best pasal henpon ni
1. Kamera depan belakang
2. Antena TV
3. Touchscreen [aku pakai jari jer]
4. Pen untuk touchscreen dia
5. 6 bijik speaker
6. Bluetooth

Kira bolehla kan
Memula pun aku tak caya sangat pasal touch screen tu
Lepas godak setting dia, baru aku percaya
Aku memang senang percaya; selepas aku nampak sendiri..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam