Another shot from down under

Photobucket

Pasal hari ada urusan di PPD & JPN
Kitaorang makan kat Hutan Bandar
So dalam perjalanan ke keter

Habis sumer menatang-menatang halus ni kena shot
Antara anugerah yang kuar

Mamat yang darah dia cam sirap
- dimenangi oleh aku, pasal aku la paling banyak kena hurung nyamuk

Mamat ni elok berambus jejauh sahaja
- dimenangi oleh hakim, mana dia pergi semua menatang larik

Photobucket Photobucket
Photobucket

Pastu kitaorang gi unit koko lak
sementara nunggu si hakim
aku nampak lak lebah-lebah ni kat pokok kelapak
apa lagi
terus nembak la
sampai kena sound
apa yang aku dapat
semut ngan lalat yang sedia ada slow jer
hampeh

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ulasan

Fara_Adura berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
akuzakie berkata…
cantek2...
kalo guna makro lg cantekk.. hehehe
aris-m berkata…
Aku dapati composing wild life sangat mencabar kesabaran aku ... aku salut sama ko sebab berjaya menangkap-nangkap binatang2 yang sentiasa bergerak2 nih. Ko tak pakai makro ke? Ko pakai lens mende nak ambik gambau nih?
mknace unlimited berkata…
tu la..
apasal aku tak pakai contact lens itu hari
hahaha
aku pakai extention tube
tu pasal jadi gitu

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied