Queen of Langkasuka

Photobucket

Queen of Langkasuka

Cambest lak cerita ni. Tajuk asal dia Queen of Pattani. Tapi pasal takut jadi kontroversi ditukar tajuk menjadi Queen of Langkasuka.

Tadi baru aku tengok trailer dia
Cambest tul
Masa ananda naik pari timbul kat laut tu macam dewa parang lak aku nengok
wahlaowei
memang cam cerita yang aku idam-idamkan
geng dok tepi laut tu memang cam suku laut citer wira tempur
lagi best bila ratu kuning tu kaum dia memang cam kaum melayu
siap berbaju melayu berkeris
aku rasa cam cik siti wan kembang jer
tengok
thailand pun leh wat citer camni
terus aku carik torrent pilem ni
dah jumpa
1.18 Gb
Donlod jer
nanti aku wat full review citer ni
tapi memang cambest tul

Gi sini

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Thank you for your nice comment. Hope to see you visit again! lizzie

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam