Selasa, 10 Februari 2009

Kilang Apollo, Larkin



Nampaknya hari ni kena pergi ke kilang Apollo kat Larkin. Patutnya pergi hari Ahad itu hari, tapi tutup pasal cuti Thaipussam. Nak tak nak kena la pergi hari ni. Pagi ni seperti biasa bermula dengan kedinginan yang nyata. Sekali bukak PC tengok line tarak. Hampes tul.


Lepas dah dua tiga kali restart modem, tepon lak bunyi. Alamak nak kena relief class pulak. Nasib baik kuar nampak Dila. Suruh Dila sambung settlekan line. Dah settle sumer call Nuri Nusa Perintis. Sekali teacher Iqa cakap student 70 orang teacher 7 orang. Mak aih. Banyaknya. Tahun lepas aku baru buat untuk 40 orang jer.

Pasni abis kerja, mula la aku nak merayap gi Apollo. Pastu Kedai Kek. Pastu kedai wrappers, pastu... pastuu... banyaknya aku nak merayap pasni... 






Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com
 

1 komen:

Catat Ulasan

Meh la pakat komen. Tarak hal punya.