Posted by : mohamad khairul nizam Selasa, 10 Februari 2009



Nampaknya hari ni kena pergi ke kilang Apollo kat Larkin. Patutnya pergi hari Ahad itu hari, tapi tutup pasal cuti Thaipussam. Nak tak nak kena la pergi hari ni. Pagi ni seperti biasa bermula dengan kedinginan yang nyata. Sekali bukak PC tengok line tarak. Hampes tul.


Lepas dah dua tiga kali restart modem, tepon lak bunyi. Alamak nak kena relief class pulak. Nasib baik kuar nampak Dila. Suruh Dila sambung settlekan line. Dah settle sumer call Nuri Nusa Perintis. Sekali teacher Iqa cakap student 70 orang teacher 7 orang. Mak aih. Banyaknya. Tahun lepas aku baru buat untuk 40 orang jer.

Pasni abis kerja, mula la aku nak merayap gi Apollo. Pastu Kedai Kek. Pastu kedai wrappers, pastu... pastuu... banyaknya aku nak merayap pasni... 






Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com
 

One Response so far.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Followers

Blog Archive


Get your own Digital Clock



Mkn Ace

Reka Lencana Anda

Google+ Followers

Top 10 hapdeted blok

10 Newly Ping Worldwide from
Fotolia




Get listed at www.millionbloglist.com
Follow me on Twitter

the place where everything around us being photographed




free counters
Komuniti CERITA.com
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
Since ©2007 | Renewed ©2012 | mknaceulimited.blogspot.com™. Dikuasakan oleh Blogger.

- Copyright © mknace unlimited™|The Colours of Life -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -