Hari yang serba tak kena

Hari ni rasa macam serba tak kena je. Sampai kat sekolah mutiara rini baru perasan kunci makmal aku tinggal kat rumah. Sudah. Dah starting hari aku camni lak jadinya. Sib baik dila letak kunci spare lam laci dia. So hari ni aku bukak makmal bawah jer la.

Dah settle sumer. Aku pun bertolak ler ke PPD. Memandangkan bini aku pun meeting kat STF, pergi sekali jer la, sejalan jer kan. PAs hanto ke STF, terus aku ke PPD. Sampai kat situ si Hunaidi dah ada. Aku tanya nak test aku nyer reflector tak. Apa lagi belasah amik gambo dulu. Sesambil tu dok memilih gegambo yang nak dijadikan video nanti. Haa.. Tengok ler hasil guna reflector. Gambo kiri aku pakai flash. Yang lelain sumer tara flash. Kamera semestinya kamera tak mahal aku. Fuji free yang aku dapat dari majalah Click satu ketika dulu. Memasing pakat buat muka memasing. Aku ngan muka joker, hunaidi ngan muka seposen, hakim muka biasa dia la.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Upacara koyak gambo yang dirasmikan oleh .... aku sendiri.... hahahaha

Photobucket

Masa balik ke STF, ternampak la pulak si Rahim. Aku dok lambai panggil dia. Habis jadi borak panjang la pulak. Sekali si Zawawi pun lalu jugak. Haa.. dah jadi mesyuarat tingkap la pulak. Siap dok ngutuk aku buang tenaga masuk sekolah biasa. Hampes tul. Takpe...





Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com
 

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Letak la hasil dari kamera mahal lak. Nak gak nengok rupe dia
Tanpa Nama berkata…
cuba ambil gambar dengan & tanpa reflektor, baru leh nampak beza dia
Tanpa Nama berkata…
Memang kena pakai flash la.
Kalau tak nampak blur cam yang lain tu

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied