Excel?? Retan?? Sukan??


Hari ni aku masukkan duit budak yang akan join Zoom-A. Mesin pun buat hal. Malas nak layan. Last-last RM 20 aku tak masuk, pasal orang belakang aku dah ramai; semua usha semacam jer. Pasal aku asik-asik masuk duit, asik-asik masuk duit. Nak wat camner, asik reject jer duit aku. Hampes tul.

Masa nak balik en. A pulak tepon. Apekehei lak ni. Lam dok citer nak suruh aku wat pogaming Excel. Mana lak dia tahu aku nyer pogem excel ni lak ni. Pening gak. Sampai rumah, Pn. H lak tepon. Oooo.. Rupernyer Pn. H ni dok sibuk masuk data pakai aku nyer software. En. A lalu lantas terpandang software aku tu. Tu la pasal. Tengok ler. Aku tolong gitu-gitu ajerler. Software aku pun biasa-biasa jer kan. Lagipun aku cuma guru biasa di sekolah kampung jer..




Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com
 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP