Sepak Takraw


Sepak Takraw. Sekali lagi nak bawak budak lawan sepak takraw. Cuma tahun ni aku beruntung sikit pasal dalam team sepak takraw dah ada 4 cikgu lelaki termasuk aku. So, kekaki bangkuan aku lam train bebudak ni sekurang-kurangnya dapat diatasi. Harap-harap tahun ni dapat la jejak final. InsyaAllah.

Bebudak aku cuma slack sikit jer lam game nih. Iye la, game ni kalau kat kampung sana tu tak yah train pun takpe. Sambil balik sekolah pun diaorang dok sepak bola takraw tu. Lam bandar ni lain la sikit. Kena turun train walau apa terjadi. So, start minggu depan kita mesti berlatih. Aku dah set dari 19 Januari, training tiap-tiap hari sampai jam 3.30 petang.

Sumer bender dah settle, accept for salinan surat beranak bebudak ni. Takper la, slow-slow la. Yang penting surat sekolah agama dah settle. Yang lain sumer melibatkan dalaman jer kan.

Aim for the best!!!


 Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam