Bestnyer cuti tahun baru cina


Menarik la cuti tahun baru cina ni. Aku rasa seronok dari dulu lagi. Pasal bila cuti tahun baru cina, baru nampak betul-betul cuti. Raya lain tak nampak cutinya. Bila Tahun baru cina ajer, semua betul-betul bercuti.

Aku tengok jalan bebetul lengang. Ada la beberapa keter. Tu pun semuanya kulit cam aku jer. Best. Boleh tido tengah jalan tu woo. Yang paling best, aku tak tahu nak beli barang kat maner. Aku ronda satu johor. Gelang Patah tutup. Skudai sunyi. Taman Tun lengang. Tup-tup, nasib baik Angsana bukak. Merayap jeler kat Angsana.



Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam